Метастази в голові – це поширення злоякісної пухлини по організму. Подібне явище ще називають вторинний рак, а пухлина, звідки вони відокремлюються, – первинний. Найчастіше метастази в мозок дають злоякісні пухлини легень, кишечника, нирок, шкіри та ін.

• загальномозкові
  • осередковані
Загальномозкові симптоми пухлини головного мозку:
  • головна біль
  • запаморочення
  • рвота
  • судороги
  • порушення свідомості (кома, сопор, більш легкий ступінь – загальмованість)
  • психічні і розумові порушення
Осередковані симптоми – ті, що вказують на вогнище, в якому розташовується пухлина або інша патологія. Тобто, якщо затронутий зоровий центр – порушення зору, мовний – мови, дихальний – дихання і так далі. Крім того:
  • втрата працездатності однієї руки або ноги
  • втрата чутливості певної ділянки тіла
  • глухота
  • галлюцінації
  • амнезія
  • нездатність формувати нові спогади
Це лише кілька прикладів симптомів, які дадуть фахівцю ключ до розгадки, де ж ховається хвороба. Пацієнт буде вчасно направлений на відповідні дослідження і до потрібного лікаря.
Коли діагностуються метастази в мозок, вже є множинні ураження інших органів. Але в наш час, медицина зробила крок вперед, і є методи, які можуть забезпечити хворому відносно гарну якість життя.

Метастази в голові: діагностика
Діагностується метастатический рак мозку за допомогою МРТ – магнітно-резонансної томографії. Виявляється розмір, розташування і кількість вогнищ. Біопсія з іммуоно-гістохімічним дослідженням назначається, якщо не зрозуміло походження вторинних пухлин. Це означає, що матеріал пухлини береться на дослідження, щоб визначити, клітини якого виду туди потрапили (наприклад, перероджені клітини легень, молочної залози і т. д.), і виявляється, відповідно, ще й первинна пухлина.
Лікування метастазів
  • хірургічне
  • променева терапія
  • медикаментозна (включає хіміотерапію і ліки, які впливають на симптоми захворювання)
Традиційні методи завжди можуть бути доповнені новітніми розробками і досвідом фахівців.
Пам’ятайте, що для лікування такого серйозного ускладнення, як метастази в мозок, недостатньо одних лише зусиль лікаря. Пацієнт повинен співпрацювати з цілою командою відданих справі медиків, які готові запропонувати новітні розробки в області лікування і підтримати хворого та його рідних.
В умовах карантину ми готові запропонувати Вам розгорнуту онлайн консультацію. Ми розуміємо вашу проблему, яка не повинна бути проігнорована із-за ситуації з COVID.

Зателефонуйте нам!
(якщо ви переглядаєте цю сторінку з мобільного телефону, клікніть на номер для виклику):
Записатися На Консультацію